Eliška Novotná

Bakalářská práce

Personální marketing a jeho vliv při získávání zaměstnanců: Portál spolupráce s průmyslem ČVUT FIT

Anotace:
Práce „Personální marketing a jeho vliv při získávání zaměstnanců“ představuje problematiku personálního marketingu v kontextu k získávání zaměstnanců. Teoretická část vymezuje pojem personálního marketingu a jeho provázanost s řízením lidských zdrojů, zaměstnavatelskou značku a její budování, nástroje personálního marketingového mixu, rozdělení na interní a externí oblast a jeho podstatu při získávání …více
Abstract:
Bachelor thesis „Personnel marketing and its influence in employee recruitment“ includes a theoretical summary of personnel marketing in a context with an employee recruiting. Theoretical part presents technical terms of a personnel marketing and its consistency with human resources management, an employer branding and a process of brand building, tools of a personnel marketing mix, its division in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/2hkuse/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích