Pavel ROSMAN

Bakalářská práce

Vliv nových technologií na nákupní chování

The impact of new technologies on the consumer behavior
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám novými způsoby marketingové komunikace, které jsou spjaty s vývojem nových technologií. V práci se zaměřuji na nové formy marketingových komunikací a zkoumám vliv nových technologií na nákupní chování spotřebitelů. Teoretická část pojednává o nových formách marketingové komunikace, spojené s nástupem nových technologií. Ve druhé, analytické části, jsem se zaměřil na samotnou …více
Abstract:
This Bachelor thesis is aimed to study new ways of marketing communication related to the development of new technologies. Attention is focused on the new marketing communication forms and influence of new technologies on customer shopping behaviour has been researched. Theory section outlines new forms of marketing communication related to incoming new technologies. The second section is analytic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor: 18717

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ROSMAN, Pavel. Vliv nových technologií na nákupní chování. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace