Bc. Jiří Soušek

Bachelor's thesis

Etika v marketingové komunikaci

Ethics in Marketing Communication
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá etickým regulačním a samoregulačním prostředím marketingové komunikace v České republice. Zvolenou oblast definuje prostřednictvím knižní rešerše zavedených autorů a souvisejících zákonných norem. Práce mapuje konkrétní případ neetického jednání v praxi. Provedeným dotazníkovým šetřením nad ním bylo zjištěno, že veřejnost, obzvláště ta neodborná, se může ve svých osobních …more
Abstract:
The bachelor thesis looks into ethical regulatory and self-regulatory environment of marketing communication in Czech Republic. Subject gives a definition supported by research on literature written by established authors and related legislation. Thesis maps concrete case of unethical behaviour in practice. Completed survey suggests that mainly unprofessional public may be in conflict with the authority …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní