Kristína Stránská

Bachelor's thesis

Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku

Consumer behavior of Generation Z and draft of marketing communication for selected brand.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy spotřebitelského chování zejména Generace Z v kontextu dalších spotřebitelských generací, poukázat na problematiku konzumního životního stylu, který má značný dopad na kvalitu životního prostředí a přinést doporučení vybrané značce, jaké nástroje v marketingové komunikaci používat pro lepší komunikaci s Generací Z.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is based on the analysis of consumer behavior, especially Generation Z in the context of other consumer generations, to point out the issue of consumer lifestyle, which has a significant impact on the quality of the environment and to make recommendations for selected brands. Generation Z.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Martin Přibyl, MBA Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.