Kateřina VODRÁŽKOVÁ

Bakalářská práce

Mateřská škola jako proinkluzivní prostředí

Nursery school as an pro-inclusive space
Anotace:
Teoretická část mé práce je zaměřena na multikulturní/interkulturní výchovu v mateřské škole, sociální inkluzi dětí cizinců a dětí pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí do mateřské školy. Dále se zabývám problémy, které tato inkluze s sebou přináší a způsoby jejich řešení, tak, aby klima školy bylo interkulturně přátelské. V praktické části jsem se kriticky zaměřila na hry a činnosti s …více
Abstract:
The theoretical part of my work specializes in a multicultural/intercultural upbringing in a kindergarten and social inclusion of foreign children and children coming of a socially disadvantaged background to the kindergarten. Then, I am concerned with problems which are brought by this inclusion, and methods of solution of them so that kindergarten climate would be interculturally friendly. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Petra Morvayová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VODRÁŽKOVÁ, Kateřina. Mateřská škola jako proinkluzivní prostředí. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 03. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy