Alžbeta Mészárosová

Bakalářská práce

Neverbálna komunikácia v procese jednania s klientom

Non -verbal communication in process of negotiating with client
Abstract:
The goal of bachelor thesis is to explore and identify the basis of the analysis of current methods, techniques, and the utilization rate of non-verbal communication in dealing with clients in a banking institution. In the bank is very important correctly and effective non-verbal communication consultant, especially when dealing with conflict situations for a successful meeting. My bachelor thesis …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je preskúmať a identifikovať na základe vykonanej analýzy súčasné spôsoby, techniky a mieru využitia neverbálnej komunikácie v procese jednania s klientom v bankovej inštitúcii. Pre úspešné jednanie a vyjednávanie s klientmi v banke je dôležitá správna a efektívna neverbálna komunikácia poradcu, zvlášť pri riešení konfliktných situácii. Bakalárska práca je rozdelená do troch …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Petra Polievková, PhD.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management