Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu – Bc. Eva Řechtáčková
Bc. Eva Řechtáčková
Diplomová práce
Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu
Customer satisfaction in retail
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na činnost obchodního řetězce Lidl. Mapuje okruh poskytovaných služeb, nabídku sortimentu a především spokojenost zákazníků. Teoretická část práce vymezuje východiska spokojenosti zákazníků, uvádí informace týkající se modelů, metod, atributů spokojenosti a měření zákaznické spokojenosti a loajality v obecné rovině. Praktická část přibližuje stručný historický vývoj společnosti …víceAbstract:
The thesis is focused on the activities of the chain Lidl. It maps the range of services provided, product range and mainly customer satisfaction. The theoretical part of the thesis defines the foundation of customer satisfaction, provides information about models, methods, attributes of satisfaction and measurement of customer satisfaction and loyalty in general. The practical part explains the brief …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Řechtáčková, Eva. Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Integrace metod vyběrů bodů a analýzy hlavních komponent do projektu A.D.A.P.T.
Štěpán Dvořáček -
Morální kompetence a sociální žádoucnost u příslušníků bezpečnostních a ozbrojených složek
Kristýna KUČEROVÁ -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon