Bc. Ladislav Květoň

Bakalářská práce

Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu

The influence of marketing on changing product demand
Anotace:
Bakalářská práce na téma „vliv marketingu na změnu poptávky po produktu“ popisuje a vysvětluje veškeré pojmy, jež souvisejí s marketingovou komunikací, charakteristikou trhu či nákupním chováním spotřebitele. Cílem práce je určit, zda mají určité marketingové nástroje vliv na změnu poptávky po produktu a službě a v jaké míře. První část bakalářské práce je přehledem teoretických znalostí, které jsou …více
Abstract:
The Bachelor thesis on topic„ The influence of marketing on changing product demand“ describes and explains all terms related to marketing communication, market characteristics or consumer shopping behaviour. Goal of the thesis is to determine, whether certain marketing tools have effect on change of demand per product and service and to what extent. First part of the bachelor thesis is an overview …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní