Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013 – Mgr. Radek Paleček
Mgr. Radek Paleček
Bakalářská práce
Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013
Marketing Strategy - Political Movement ANO in Electoral Campaign 2013
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie hnutí ANO při předčasných volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, které proběhly v říjnu roku 2013. V teoretické části je uveden stručný náhled odborné veřejnosti na pojem politický marketing. Dále jsou zde podrobně rozebrány vybrané nástroje politického marketingu. V části analytické je pak za pomocí dvou hlavních výzkumných …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of ANO and its marketing strategy during the 2013 Parliamentary election in Czech Republic. Theoretical part contains brief preview of political marketing as a concept. Then there is a full definition of selected marketing instruments. In the analytical part there is described how specifically ANO worked with these individual instruments in the campaign. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ir6j8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
Kristýna Řačáková -
Komparace volebních programů ČSSD, KDÚ-ČSL a ANO ve vztahu k volbám do poslanecké sněmovny Parlamentu 2013
Kateřina Foldynová -
Partito Democratico po parlamentních volbách v roce 2013
Lucie Schovancová -
Kompozitní, či kontextuální faktory? Explorativní prostorová analýza české volební soutěže 2013
Zuzana Kitnerová -
Analýza proměny programových slibů ANO v letech 2013-2021
Patrik Chaloupka -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Užití sociálních sítí ve volebních kampaních u ANO a ČSSD v letech 2013 a 2017
Jakub SMETANA -
Volební kampaně strany TOP 09 a hnutí ANO 2011 ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014
Michal NĚMEC