Barbora Lebedová

Diplomová práce

Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch

Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Anotace:
Sociální média jsou trendem současné doby a stále více firem implementuje sociální marketingové strategie. Práca pojednáva o potenciálu, príležitostech a přínosech sociálních médií v oblasti marketingové komunikace firem se zaměřením na specifika marketingu v oblasti cestovního ruchu. Cílem práce je zhodnocení a anylýza tohoto potenciálu a vytvoření doporučení pro zainteresované subjekty cestovního …více
Abstract:
Nowadays, social media are the current trend and more and more companies are implementing social marketing strategies. The thesis discusses the potential, opportunities and advantages of social media. Special focus is on the specifics of marketing in the tourism and travel industry. The goal of this thesis is to analyze and to assess the true potential in order to form recommendations aimed for the …více
Abstract:
Sociálne médiá sú trendom súčasnej doby a čoraz viac firiem implementuje sociálne marketingové stratégie. Práca pojednáva o potenciále, príležitostiach a prínosoch sociálnych médií v oblasti marketingovej komunikácie firiem so zameraním na špecifiká marketingu v oblasti cestovného ruchu. Cieľom práce je zhodnotenie a anylýza tohto potenciálu a vytvorenie odporúčaní pre zainteresované subjekty cestovného …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Jana Valentová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33386