Bc. Lenka Pavlová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce na téma Marketingový mix vybraného podniku je zaměřena na českou vzdělávací společnost 1.VOX, a.s. Cílem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena do tří kapitol, ve kterých se prolíná teoretická a praktická část. První kapitola je věnována situační analýze, ze které vyplývá, jaké místo …více
Abstract:
This thesis on marketing mix of selected company is focused on the Czech educational company 1.VOX, a.s. The objective of the thesis is to analyze the current marketing mix of selected company and build recommendations for its improvement. The work is split into three chapters, where a theoretical and a practical parts blend. The first chapter is dedicated to situational analysis, which shows what …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace