Mgr. Michaela Slaninková

Bakalářská práce

Značka a jednotný vizuální systém Cukráreň Srdiečko

Mark and Corporate design of Cukráreň Srdiečko
Abstract:
The theoretical part of this thesis deals with issues of corporate identity, corporate design and definition of mark. The main focus of this thesis is an explanation of the design process of mark, which is defined in seven phases. The practical part describes the creation of a mark and corporate design for real company called Cukráreň Srdiečko. The output of this is a graphic manual codifying the visual …více
Abstract:
Teoretická časť práce sa v základoch zaoberá problematikou korporátnej identity, jednotného vizuálneho štýlu a definíciou pojmu značka. Hlavným ťažiskom tejto časti práce je však vysvetlenie návrhového procesu značky, ktorý je definovaný v siedmich fázach. Praktická časť práce popisuje tvorbu značky a jednotného vizuálneho systému pre reálny podnik Cukráreň Srdiečko. Jej výstupom je grafický manuál …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
  • Oponent: MgA. Jana Malíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika