Natálie Kaššayová

Bakalářská práce

Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář

Marketing communication trends focused on a specific tour operator
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na trendy marketingové komunikace, které se v posledních letech nejvíce využívají a vyvíjí. V teoretické části jsou rozebrány základní marketingové pojmy jako je marketingový mix nebo základní prvky marketingové komunikace. Analytická část se věnuje konkrétní cestovní kanceláři z Brna a její komunikaci. V praktické části jsou navrhnuty konkrétní příklady, jak zlepšit …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the marketing communication trends that have been most used and developed in recent years. The theoretical part discusses basic marketing concepts such as the marketing mix or elements of marketing communication. The analytical part focuses on a specific travel agency from Brno and its communication. The practical part suggests concrete examples of how to improve marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON