Integrace vietnamské komunity do české společnosti za pomoci vietnamské kuchyně – Leona Mičková
Leona Mičková
Bakalářská práce
Integrace vietnamské komunity do české společnosti za pomoci vietnamské kuchyně
Integration of the Vietnamese minority into the Czech society with the help of Vietnamese cuisine
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Integrace vietnamské menšiny do české společnosti za pomoci vietnamské kuchyně se zabývá integrací vietnamské menšiny v České republice. Práce nastiňuje integrační politiku v ČR, představuje centra, která se zabývají samotným začleňováním cizinců. Dále práce přináší přehled o vietnamské kuchyni, o její historií, o rozdílech v kuchyni různých vietnamských regionů a přehled …víceAbstract:
The bachelor's thesis entitled Integration of the Vietnamese minority into Czech society with the help of Vietnamese cuisine deals with the integration of the Vietnamese minority in the Czech Republic. The work outlines the integration policy in the Czech Republic, the centres that deal with the integration of foreigners. I continue to cover an overview of Vietnamese cuisine, its history, differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aolvy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Srba, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Schwarz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vietnamistika / Vietnamistika
Práce na příbuzné téma
-
Vietnamská komunita v Brně
Mikuláš Blatný -
Vietnamská komunita v České republice a nový zákon o státním občanství České republiky
Tuan Lam Hoang -
Dobrá praxe v oblasti interkulturní práce na příkladu Integračního centra Praha
Miroslava Danyljuková -
Role integračních center v procesu integrace cizinců v ČR
Daniela Šlopková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Sustainability reporting in the Czech Republic: Impact of the EU/2014/95 Directive implementation in the Czech Republic
Tereza Kovalová