Ing. Ivana Kašická

Diplomová práce

Komunikační mix konkrétního podniku

Communication mix of a company
Anotace:
Predmetom diplomovej práce Komunikačný mix podniku je analýza súčasného stavu komunikačného mixu vybraného podniku a návrh nového. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť pojednáva o význame marketingovej komunikácie, popisuje a porovnáva jednotlivé nástroje komunikačného mixu. Úvod praktickej časti popisuje vybranú spoločnosť. Hlavná časť analyzuje a hodnotí súčasné nástroje …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis Communication mix of company is the analysis present communication mix of selected company and proposal of the new mix. The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part concerns importance of marketing communication, description and theoretical comparison of particular tools of communication mix. Practical part continues on theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta