Bc. Adam Utíkal

Diplomová práce

Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie

Marketing in the Field of Gastronomy During a Coronavirus Pandemic
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem v pohostinství v době korona virové krize. Při této krizi došlo k uzavření restauračních zařízení a veškeré fungování se omezilo na výdejní pult a rozvoz. Tématem je bezprecedentní doba, která dovedla toto konzervativnímu odvětví k nutnosti transformace a naleznutí nových, funkčních, cest. Tato práce tyto změny zkoumá a hledá odpovídající řešení.
Abstract:
This work deals with the marketing mix in the hospitality industry during the corona of the viral crisis. During this crisis, the restaurant facilities were closed and all operations were limited to the dispensing counter and delivery. The topic is an unprecedented time that has led this conservative industry to transform and find new, functional, ways. This work examines these changes and seeks appropriate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Utíkal, Adam. Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace