Ing. Radoslav Jančuška

Bakalářská práce

Hodnotenie spokojnosti zamestnancov banky

Bank employee satisfaction rating
Abstract:
The purpose of this thesis is to determine the satisfaction levels and loyalty of employees in selected areas of a particular bank and to propose steps and recommendations leading to improvements and the removal of any perceived shortcomings . The thesis comprises three chapters. It consists of 11 tables , 3 pictures and 8 graphs. The first chapter is devoted to theoretical determination of the assessment …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je zistiť mieru spokojnosti zamestnancov vo vybraných oblastiach v banke a navrhnúť kroky a odporúčania vedúce k prípadnému zlepšeniu resp. k odstráneniu zistených nedostatkov. Práca je rozdelená do troch kapitol. Obsahuje 11 tabuliek, 3 obrázky a 8 grafov. Prvá kapitola je venovaná teoretickému vymedzeniu hodnotenia pracovnej spokojnosti zamestnancov. V ďalšej časti sa charakterizuje …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Alena Bašistová, PhD.
  • Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management