Bc. Dominika Hloušková

Diplomová práce

Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce

Promotion of Selected Product in the Event
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Event marketingem, v rámci propagace produktu. V teoretické části je popsán event marketing, obsahy klíčových pojmů marketingového komunikačního mixu, podstata integrované marketingové komunikace, jednotlivé nástroje (prostředky, techniky), obecná metodologická východiska tvorby event marketingového projektu. Praktická část je vlastním projektovým návrhem společnosti Adidas …více
Abstract:
The thesis deals with event marketing, within promotion of the product. The theoretical part describes the event marketing, the content of key concepts of marketing communication mix, the essence of integrated marketing communications, individual instruments (resources, techniques), and general methodological starting point’s of formation of event marketing project. The practical part is the actual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní