Komparace marketingové komunikace vybraných organizací na sociálních sítích – Miroslava JANOTOVÁ
Miroslava JANOTOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace marketingové komunikace vybraných organizací na sociálních sítích
Comparison of marketing communication on social media in selected organizations
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných kaváren v České republice na sociální síti Facebook. Teoretická část se zabývá problematikou marketingové komunikace na sociálních sítích. V empirické části práce je provedena analýza a komparace komunikace vybraných kaváren na sociální síti Facebook. V praktické části jsou nejprve představeny vybrané kavárny. Výzkum se dále zabývá …viacAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on marketing communication of selected cafés in the Czech republic on social network Facebook. The theoretical part deals with marketing communication on social networks. There are analysis and comparation of marketing communication of selected cafés on social networks Facebook in the empirical part of the thesis. In practical part are firstly the selected cafés …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANOTOVÁ, Miroslava. Komparace marketingové komunikace vybraných organizací na sociálních sítích. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Jan Zimmermann -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Silvie Obselková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová