Mgr. Lucie Krejcarová

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti Turck, s.r.o.

Marketing mix of Turck, s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozbor a hodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti Turck s.r.o. Přínosem této bakalářské práce je ucelený pohled na marketingové a propagační aktivity společnosti Turck s.r.o.
Abstract:
The aim of this Bachalor work is the analysis and evaluation of individual instruments of the marketing mix in company Turck s.r.o. Benefits of this work is a comprehensive look at the marketing and promotional activities in company Turck s.r.o.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krejcarová, Lucie. Marketingový mix společnosti Turck, s.r.o.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní