Petr TRÉGNER

Bakalářská práce

Marketingové komunikační nástroje

Marketing communication tools
Anotace:
Téma mé bakalářské práce pojednává o marketingových komunikačních nástrojích firmy K+M Trans spol. s.r.o. Cílem práce je vyhodnocení nástrojů využívaných firmou K+M Trans spol. s.r.o. A následné nalezení slabých míst v marketingové komunikaci a návrh efektivního řešení marketingové komunikace vedoucí ke zvýšení poptávaného množství v přepravě, tedy nových klientů. V teoretické části jsou popsány nástroje …více
Abstract:
The theme of my thesis deals with marketing communication tools company K + M Trans spol. Ltd. The aim is to evaluate the instruments used by K + M Trans spol. Ltd. A subsequent finding weaknesses in marketing communication and design of effective marketing communications solutions leading to an increase in quantity demanded transport, ie new clients. The theoretical part describes marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Nepovolný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRÉGNER, Petr. Marketingové komunikační nástroje. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management