Daniela Machová

Bakalářská práce

Produktová strategie podniku

Product strategy of the company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou produktové strategie podniku. Hlavním cílem je představení výrobkového mixu společnosti a následné provedení analýzy životního cyklu vybraného produktu. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury vymezeny základní pojmy související s marketingovým mixem, produktem a jeho životním cyklem. Praktická část nejprve blíže představuje vybraný …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the product strategy of a company. The main aim is the introduction of the company´s product mix and a subsequent analysis of its product life cycle. In the theoretical part, based on technical literature, there are defined basic terms related to marketing mix, product and the life cycle. The practical part describes in more detail the chosen enterprise …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Machová, Daniela. Produktová strategie podniku. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika