Ing. Ladislav Mikeš

Diplomová práce

Marketingová strategie hotelu

Hotel marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce se se zabývá marketingem v oboru hotelnictví, konkrétně marketingovou strategií vybraného hotelu, který je součástí mezinárodního hotelového řetězce. Práce tak nabízí zajímavý pohled na marketing v praxi velké mezinárodní hotelové společnosti. První kapitola shrnuje teoretické poznatky z oblasti strategického řízení podniků, jeho procesu a jeho etap. Dále je první kapitola věnována …více
Abstract:
This Master´s thesis focuses on marketing strategy of a specific hotel, which is a member of an international hotel chain. The first chapter contains theoretical knowledge about business management, marketing analysis, marketing of hotel services. The second chapter contains marketing strategy of a specific hotel and the strategy evaluation. The last chapter offers several measures leading to an improvment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze