Michaela Vávrová

Bachelor's thesis

Návrh nové identity značky a její komunikační strategie

Design of the new brand identity and its communication strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky a komunikační strategie na příkladu české firmy. Cílem této bakalářské práce je návrh nové identity české značky autokosmetiky a její komunikační strategie při jejím vstupu na trh. V teoretické části je rozebrána marketingová komunikace zaměřená na sociální sítě. Dále je rozvedena problematika značky a její identity. V praktické části se práce …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the brand and communication strategy, demonstrated on an example of a Czech company. The aim of this bachelor thesis is to propose a new brand identity of the Czech car cosmetics brand, and its communication strategy when entering the market. In the theoretical part, marketing communication is discussed with the focus on the social media. Moreover, brand and brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82958