Zuzana Pilarčíková

Bachelor's thesis

Identifikace a hodnocení Strategických obchodních oblastí vybrané destinace cestovního ruchu

Identification and evaluation of Strategic business areas in a selected tourism destination
Abstract:
The subject of the bachelor's thesis „ Identification and evaluation of Strategic business areas in a selected tourism destination“ is to find, in terms of new product - New Active Park, actors of tourism, who worked on its creating, by using a case study method in Lipno nad Vltavou region. Through identification of their relationships, cooperation and connections, to find how they built a successful …more
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Identifikace a hodnocení Strategických obchodních oblastí vybrané destinace cestovního ruchu“ je na prípade case study v oblasti Lipno nad Vltavou nájsť v rámci novo vytvoreného produktu- Nový Active Park, aktérov, ktorí na jeho vytvorení spolupracovali. Identifikovaním ich vzájomných vzťahov, spolupráce a prepojenia zistiť ako vystavali úspešný regionálny produkt a aké …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Reader: Ing. Markéta Bobková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism