Bc. Tomáš Kejdana

Diplomová práce

Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě

Project Solutions - Preparation and implementation of a DM Campaign in a Particular Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je teoreticky zmapovat direct marketing, popsat přípravu kampaně a zhodnotit její výsledky. V první teoretické části diplomové práce popisuji základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a jejich nástroje. K jejich představení a pochopení jsem použil základní myšlenky a citace z odborných publikací. Součástí první části je také stručný popis direkt marketingové akce a její …více
Abstract:
The aim of the thesis is to map, based on theoretical assumptions, direct marketing, describe the preparation of a campaign and evaluate the results thereof. In the theoretical part of the thesis I have described the basic concepts of marketing, marketing communications and its tools. For the presentation, clarification and understanding of the aforementioned, I used the most significant ideas and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní