Tomáš Lefner

Bakalářská práce

Marketingový plán

Marketing plan proposal
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Teoretická část se věnuje principům tvorby marketingového plánu, marketingovému mixu služeb, situační analýze a marketingovému výzkumu. Praktická část obsahuje představení podniku internetové kavárny Cyber Café, výsledky dotazníku spolu s analýzou výsledků a následným návrhem marketingového plánu.
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is a marketing plan proposal. Theoretical is describing the principals of creating a marketing plan, marketing mix of services, situational analysis and marketing research. Practical part includes introduction of the subject - an internet cafe Cyber Café, results of the questionnaire together with analysis of the results with sequential marketing plan proposal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management