Bc. Vít Holubovský

Bakalářská práce

Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů

Personalized advertising in digital media: Analyzing the tools employed by the media to track user behaviour
Anotace:
Práce Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů se zabývá vyspělými technikami reklamní inzerce v prostředí nových médií. Analyzuje techniky, pomocí nichž weby sbírají data o svých návštěvnících, za účelem zefektivnění reklamních kampaní, a tyto následně uvádí do souvislostí s technikami masových médii 20. století. Práce si klade otázky …více
Abstract:
The thesis Personalized advertising in digital media: Analyzing the tools employed by the media to track user behaviour looks into advanced advertising techniques in the milieu of new media. The thesis analyzes techniques employed by websites to collect user data in order to increase the efficiency of advertising campaigns. Those techniques are then put in contrast with advertising techniques employed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta