Bc. Dominika Janochová, DiS.

Bakalářská práce

Dopad mediální propagace na prodejnost produktu

The impact of media promotion on product salesability
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje především na reklamu, na její obecnou charakteristiku, historii, dělení a na její etický a právní rámec. Mimo jiné také popisuje dělení reklamy na její jednotlivé druhy a také způsob jejího užití. Dále tato bakalářská práce představuje efektivitu reklamy využívané v jednotlivých typech médií. Poukazuje na vliv mediální propagace v tisku, rozhlase a v …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses mainly on advertising, its general characteristics, history, division and its ethical and legal framework. Among other things, the division of advertising into its other types and the way of using the application. Another of this bachelor thesis presents the effectiveness of advertisements used in various types of media. He points out the influence of media promotion in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/z1qq0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze