Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu – Jiří Papoušek
Jiří Papoušek
Diplomová práce
Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu
Image Analysis of a Product Jack Daniel's Tennessee Fire in the Czech Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na nový alkoholický produkt v České republice - Jack Daniel's Tennessee Fire. Je zkoumána jeho popularita mezi spotřebiteli, jeho vztah k ostatním produktům v repertoáru značky a ke konkurenčním výrobkům ostatních značek. Pro přesnější interpretaci výsledků je provedeno dotazníkové šetření. Cílem značky je analyzovat image tohoto produktu na českém trhu a navrhnout …víceAbstract:
This Diploma Thesis focuses on a new alcoholic product in the Czech Republic - Jack Daniel's Tennessee Fire. It examines its popularity amongst consumers, its relation to other products in the range of the brand and to the main competitors of the other brands. For better interpretation of the results there is a questionnaire research. The aim of this work is the image analysis of this product in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Pavel Vácha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52860
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Brand audit vybrané značky
Karin Lörincová -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová