Michaela Komorová

Diplomová práce

Uplatňovanie politického marketingu počas parlamentných volieb na Slovensku

Použití politického marketingu během parlamentních voleb na Slovensku
Anotace:
Diplomová práce pomocí Lees-Marshmentu modelu analyzuje předvolební kampaně úspěšných politických stran. Na základě zkoumání 5 základních aspektů - volební průzkum, politický produkt, implementace produktu, přizpůsobování produktu a komunikace se snaží potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že nejvíce tržně orientovaná politická strana má šanci na získání největšího volebního zisku. Dále popisuje způsoby …více
Abstract:
The thesis analyses election campaigns of successful parties by Lees-Marshment model. According to five basic aspects - election research, political product, implementation of product, adjustment of product and communication - the work aims to prove or disprove the hypothesis, that more market oriented political party tends to gain more political profit. Furthermore, the thesis describes financing …více
Abstract:
Táto diplomová práca pomocou Lees-Marshmentu modelu analyzuje predvolebné kampane úspešných politických strán. Na základe skúmania 5 základných aspektov -- volebný prieskum, politický produkt, implementácia produktu, prispôsobovanie produktu a komunikácia sa snaží potvrdiť alebo vyvrátiť hypotézu, že najviac tržne orientovaná politická strana má šancu na získanie najväčšieho volebného zisku. Ďalej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34477