Komunikační strategie pro podnik "Autolakovna XXX" – Markéta Mochalová
Markéta Mochalová
Master's thesis
Komunikační strategie pro podnik "Autolakovna XXX"
Anotácia:
Předmětem diplomové práce Komunikační strategie pro podnik "Autolakovna XXX" je analýza současné situace společnosti v oblasti marketingové komunikace a následné předložení návrhu komunikační strategie pro tento podnik. Práce je rozdělena na tři části a to teoretickou, analýzu současného stavu podniku a část návrhovou. Teoretická část seznámí čtenáře se základy marketingu, marketingové komunikace a …viacAbstract:
The subject of the thesis Communication strategy for the company "Car Painting XXX" is an analysis of the current situation of the company in marketing communication and the subsequent submission of the draft communication strategy for the company. The thesis is divided into three parts: a theoretical analysis, analysis of the current state of the company and at part of the design. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/41r475/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme / odbor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev