Aplikace marketingu ve společnosti ČSAD Praha holding, a.s. – Martina Knopová
Martina Knopová
Diplomová práce
Aplikace marketingu ve společnosti ČSAD Praha holding, a.s.
Application of marketing in the company ČSAD Praha holding a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje marketingové aktivity společnosti ČSAD Praha holding a.s. se zaměřením na její provoz ústředního autobusového nádraží Praha Florenc. Hlavním cílem práce je zkoumání stávajících marketingových aktivit společnosti a následné předložení návrhů a doporučení na změny a zlepšení v této oblasti. Teoretická část práce popisuje základní východiska ohledně teorie situační analýzy …víceAbstract:
This thesis analyses the marketing activities in the company ČSAD Praha holding a.s. with a focus on the management of the central bus station Praha Florenc. The main objective of the thesis is an examination of current marketing activities in the company and then proposal of recommendations for changes and improvements in this area. The theoretical part describes the basic theoretical background on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Leoš Vosol
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24731
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing dopravní firmy na zahraničních trzích
Ondřej Vojík -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Marketing dopravní firmy na zahraničních trzích
Ondřej Vojík -
Autobusová doprava v cestovním ruchu
Michaela ŠTEIFOVÁ