Tomáš Christov

Master's thesis

Adaptacia marketingové strategie slovenské firmy pre český trh

Adaptace marketingové strategie slovenské firmy na českém trhu
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjištění potřebného rozsahu přispůsobení marketingové strategie slovenské společnosti na podmínky českého trhu a vypracování návrhů na zlepšení konkrétné strategie. Práce detailně popisuje základní koncepce mezinárodní marketingové strategie, jejich výhody a nevýhody, nástroje komunikační politiky využívané v mezinárodním prostředí a jejich vztah k ostatním nástrojům marketingového …more
Abstract:
The aim of the Diploma thesis is to find out the necessary extent to which Slovak company must adjust its marketing strategy to conditions on the Czech market and to work out proposals for improvement of the strategy. The thesis deals with basic approaches to international marketing strategy, their advantages and drawbacks, types of communication media used in international environment and the relationship …more
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je zistenie potrebného rozsahu prispôsobenia marketingovej stratégie slovenskej spoločnosti na podmienky českého trhu a vypracovanie návrhov na zlepšenie konkrétnej stratégie. Práca detailne popisuje základné koncepcie medzinárodnej marketingovej stratégie, ich výhody a nevýhody, nástroje komunikačnej politiky využívané v medzinárodnom prostredí a jej vzťah k ostatným nástrojom …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Květa Olšanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44863