Bc. Martin Pacourek

Bakalářská práce

Event marketing a možnosti jeho aplikace

Event marketing and it’s possible applications
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje studii event marketingu a určuje,jakou pozici zaujímá v marketingovém mixu firem. V teoretické části se zabývá obecnými poznatky event marketingu.Dále v praktické části uvádím, proč je Red Bull na rozdíl od Semtexu absolutním světovým fenoménem v prodeji energy drinků.
Abstract:
The thesis deals with the study of event marketing and determines what position held in the marketing mix of companies. The theoretical part deals with general knowledge of event marketing. In the practical part I tell, why is the Red Bull unlike Semtex absolute global phenomenon in the sale of energy drinks.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma