Lenka Čermáková

Bakalářská práce

Analýza image značky H&M

Image Analysis of H&M Brand
Anotace:
Bakalářská práce na téma Analýza image značky H&M je zaměřena na vnímání dané oděvní značky na českém trhu. Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu porovnat spotřebitelské vnímání značky s její identitou a žádoucí image. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány pojmy související s tematikou práce. Praktická část představuje oděvní značku H&M a analyzuje …více
Abstract:
This bachelor's thesis on the topic of Image Analysis of H&M Brand is focused on the perception of the fashion brand H&M on the Czech market. Building on a quantitative research, the goal of the paper is to compare the consumer brand perception with its identity and desired image. The thesis is divided into two parts, theoretical basis and practical research. The theoretical part covers the basic concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59973