Jan Šetina

Bakalářská práce

Komunikační strategie vybrané sportovní organizace

Anotace:
Tématem bakalářské práce je komunikační strategie vybrané sportovní organizace a její porovnání s konkurencí. Teoretická část se zaměřuje na definování marketingového mixu, marketingové komunikace a marketingu ve sportu. Praktická část má za cíl analyzovat sportovní organizaci bojových sportů Oktagon MMA z pohledu komunikační strategie a následně zkoumat pomocí dotazníkového šetření, jak příznivci …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the communication strategy of the chosen sports organization and its comparison with the competition. The theoretical part focuses on defining the marketing mix, marketing communication and marketing in sports. The practical part aims to analyze the sports organization of martial arts Oktagon MMA from the perspective of communication strategy and then examine using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/46mxjk/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty