Bc. Zdena Penzová

Diplomová práce

Strategie řízení značky

Brand management strategy
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice strategického řízení značky. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu značka, zahrnuje také kapitoly o prvcích značky, positioningu, identitě značky a jejích hodnotách. Dále je vymezen význam značky pro marketing a postup strategického řízení značky. Praktická část vychází z teoretických poznatků aplikovaných na společnost KODAP, s.r.o., která provozuje …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of brand management strategy. The theoretical part is focused on the definition of the brand, it also includes chapters about brand features, positioning, brand identity and their values. Further is defined the importance of branding for marketing and the brand management process. The practical part is based on theoretical knowledge applied to the company KODAP …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Penzová, Zdena. Strategie řízení značky. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta