Ing. Mark Ratilla, B.Sc.

Diplomová práce

Quantitative marketing research

Quantitative marketing research
Abstract:
Adoption of online shopping varies depending on the culture and the shopper’s exposure to the internet. This study was conducted to: 1) determine the magnitude of online shopping adoption; 2) identify major drivers and barriers affecting online shopping adoption and dis-adoption; 3) explain the impacts of national culture; and 4) propose implications as to how e-marketers should address customers’ …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta