Bc. Kristýna Habermannová

Bachelor's thesis

Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací

Event marketing and its place in the Marketing Communications
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je analýza integrovaných event marketingových aktivit v rámci marketingových komunikací firem. V teoretické části se zabývá eventem z pohledu historie a souvislostmi jeho vzniku. Zmiňuje hlavní aspekty, o něž se event marketing opírá a na nichž je založen. Následně charakterizuje event marketing jako nově, ale přesto stabilně integrovaný nástroj moderní marketingové komunikace …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the integrated event marketing activities as a part of the marketing communications in the company. The theoretical part is concentrated on the event, based on its historical progress and context of its creation. It also shows the basic contents which is Event marketing based on. Event marketing is represented as a new, but steadily developing tool of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní