Bc. Eva Albrechtová

Diplomová práce

Virální video jako nástroj posilující znalost značky

Viral Video as a Tool for Brand Awareness
Anotace:
Internetová televize Stream.cz se dlouhodobě potýká s nedostatečnou znalostí své značky. Její diváci mají větší povědomí o jednotlivých tvůrcích, event. pořadech a seriálech, aniž by byli schopni identifikovat, s jakým médiem jsou spjati. Nežádoucí status quo je důvodem ke změně, a to vytvořením tzv. "umbrella brandu", který zastřeší videoprodukci této VOD služby. K posunu ve vnímání značky má přispět …více
Abstract:
Internet Television Stream.cz has been struggling with a lack of knowledge of its brand for a while. The Stream.cz audience has a greater awareness of the individual creators, programs and series without being able to identify that the above mentioned are actually related to Stream.cz (as medium itself). This undesirable status quo is the motivating factor for creating the so-called "umbrella brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Albrechtová, Eva. Virální video jako nástroj posilující znalost značky. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe