Bc. Sára Stopková

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing Mix of the Selected Company
Abstract:
Abstrakt Výběr tématu bakalářské práce Marketingový mix firmy STOPKA souvisí s mojí průběžnou praxí, v rodinné firmě mého otce s více než 25ti letou tradicí. Firma nabízí specifické produkty a služby v oblasti zařizování interiérů luxusním nábytkem. V práci se zabývám teorií vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Ke zhodnocení vnitřního prostředí použiji metodu VRIO. Popis mikro i makro prostředí …more
Abstract:
Topic of my Bachelor thesis Marketing mix of STOPKA company is related on my work experience in the family company with 25 years tradition. The company provides specific services in the field of interior furnishing with luxurious facilities. In the thesis, I deal with theory about internal and external environment of the company. I use the method of VRIO to evaluate the internal environment. I will …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní