Spolupráce mateřské a základní školy pohledem učitelů mateřských škol – Eva Vyvlečková
Eva Vyvlečková
Bakalářská práce
Spolupráce mateřské a základní školy pohledem učitelů mateřských škol
The Kindergarten and Primary School's Cooperation from the Kindergarten Teachers' Point of View
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko - empirický charakter a zabývá se oblastí spolupráce mateřské školy a základní školy. Cílem bakalářské práce je vymezit terminologii a teoretická východiska z oblasti spolupráce mateřské školy a základní školy a následně sumarizovat poznatky o návaznosti spolupráce učitelů mateřské školy a základní školy a jejich možnostech při přípravě dítěte k povinné školní docházce …víceAbstract:
The Bachelor's Thesis has theoretically - empirical features and it deals with the sphere of co-operation between the kinergarten and primary school. The aim of The Bachelor's The-sis is to define the terminology and the theoretical basis of the co-operation of a kindergar-ten and a primary school and consequently to summarize the findings of the continuity of kindergarten and primary school teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vyvlečková, Eva. Spolupráce mateřské a základní školy pohledem učitelů mateřských škol. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rodinné prostředí a jeho vliv na školní zralost a školní připravenost dítěte.
Soňa STARYNSKÁ -
Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ
Veronika ŠMEHLÍKOVÁ -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Aktuální pohled na školní zralost a připravenost
Terezie WOLFOVÁ -
Školní zralost a připravenost z pohledu speciálního pedagoga
Anna REMEŠOVÁ -
Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku a jejich vliv na školní připravenost
Monika BIENEROVÁ -
Příprava dětí k zahájení povinné školní docházky v rámci spolupráce mateřské školy a základní školy
Tereza LOBIŠOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková