Jana Najtová
Bakalářská práce
Interní komunikace ve vybrané firmě
The Internal Communication in the Chosen Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nedostatky interní komunikace vybrané firmy a s pomocí dat zjištěných od zaměstnanců podat návrhy řešení, které povedou k vzájemnému pochopení a jednotě při naplňování cílů a firemní vize. V první teoretické části se práce zabývá cíli, aktivitami PR a také komunikačními kanály, které PR používá. Dále se věnuje teoretickým východiskům interní komunikace se zaměřením …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyse the shortcomings of internal communication of the selected company and based on the data collected from the employees propose a solution that will lead to better mutual understanding and unity in the fulfillment of the company's goals and vision. In the first theoretical part, the thesis focuses on the goals, PR activities and communication channels which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Najtová, Jana. Interní komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interní PR komunikace v době pandemie
Kristýna Edingerová -
PR komunikace orgánů veřejné správy
Miloš Drha -
Interní PR komunikace mezinárodní společnosti
Andrea Opatrná -
Využití PR v rámci interní komunikace firmy
Adéla Lajczyková -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Ortová -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová -
Specifika interní marketingové komunikace ve vztahu k věku cílových skupin
Dominika Pejšková -
Nejčastější problémy v oblasti vnitropodnikové komunikace
Roman Fidler