Ing. Aneta Marková

Bakalářská práce

Marketing a budování značky společnosti ALPA, a.s.

Marketing and building up the brand of ALPA Inc.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracování analýzy značky ALPA společnosti ALPA, a. s. Práce obsahuje teoretické podklady, ve kterých jsou definovány pojmy související s brand buildingem – budováním značky, aby mohly být následně objasněny termíny jako značka, historie značky, podvědomí a budování značky. Praktická část zahrnuje představení společnosti ALPA, a. s. a jejího nejznámějšího produktu Alpa Francovka …více
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is to elaborate analysis of the ALPA brand of the corporation ALPA Inc. The thesis contains theoretical records which define concepts related to brand building. Terms such as brand, brand history, brand subconscious and builiding are then explained. The practical part includes introducing ALPA Inc. and its most famous product – Alpa Francovka. The key part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Smažil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting