Bc. Jaroslava KAFKOVÁ

Diplomová práce

Product placement v české audiovizuální tvorbě

Product placement in Czech audiovisual production
Anotace:
Diplomová práce Product placement v české audiovizuální tvorbě definuje pojem product placement a klade jej do souvislostí s audiovizuální tvorbou. Práce pojímá tři hlediska pro-duct placementu ? audiovizuální, marketingové a divácké. V teoretické části jsou stanove-ny hypotézy, které jsou rozhodující při studiu tématu. Teoretická část práce také obsahuje potřebný odborný základ, na němž je postavena …více
Abstract:
The thesis Product Placement in Czech Audiovisual Production defines the term Product Placement and puts it to context with audiovisual production. The thesis studies three points of view ? audiovisual, marketing and viewer?s perspective. The theoretical part pro-vides hypothesis which are crucial for the study of the topic. The theoretical part also con-tains the needed expert basis which is necessary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18392

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Aleš Hudský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAFKOVÁ, Jaroslava. Product placement v české audiovizuální tvorbě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe