Hai Yen Tran

Diplomová práce

Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie

Marketing analysis of the company Zalando and proposal of media strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na mediální plánování a mediální trh v České republice. Cílem práce je navrhnout mediální strategii pro vánoční kampaň Zalando, která je rozpracována do konkrétních mediálních plánů. Práce přináší teoretické poznatky v oblasti reklamy, mediálního plánování, jednotlivých médií a mediálního trhu v České republice. V praktické části je kladen důraz na data mining mediálních …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on media planning and the media market in the Czech Republic. The aim of this work is to propose a media strategy for the Christmas campaign for Zalando, which is developed into detailed media plans. The thesis brings theoretical knowledge in the field of advertising, media planning, individual media and the media market in the Czech Republic. The practical part emphasizes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Petra Růžičková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85102

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management