Bc. Jan Hraba

Master's thesis

Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka

Quality management in relation to enhance customer's satisfaction
Abstract:
Diplomová práce Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka nabízí ve své teoretické části souhrn poznatků problematiky managementu kvality ve vztahu k zákazníkům. Popisuje, co je to management kvality, jakým způsobem se vyvíjel a jaké ukazatele jsou pro zákazníky v automobilovém průmyslu důležité. Teoretická část práce je tak ucelený dokument, ve kterém jsou shrnuty poznatky různých …more
Abstract:
The thesis Quality Management in Relation to Increasing Customer Satisfaction offers, in its theoretical part, a summary of findings on quality management issues in relation to customers. It describes what quality management is, how it developed, and what indicators are important for customers in the automotive industry. The theoretical part is also a comprehensive document summarizing findings from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Marek Cozl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ludvík Filip

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní