Bc. Jan Hraba

Diplomová práce

Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka

Quality management in relation to enhance customer's satisfaction
Anotace:
Diplomová práce Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka nabízí ve své teoretické části souhrn poznatků problematiky managementu kvality ve vztahu k zákazníkům. Popisuje, co je to management kvality, jakým způsobem se vyvíjel a jaké ukazatele jsou pro zákazníky v automobilovém průmyslu důležité. Teoretická část práce je tak ucelený dokument, ve kterém jsou shrnuty poznatky různých …více
Abstract:
The thesis Quality Management in Relation to Increasing Customer Satisfaction offers, in its theoretical part, a summary of findings on quality management issues in relation to customers. It describes what quality management is, how it developed, and what indicators are important for customers in the automotive industry. The theoretical part is also a comprehensive document summarizing findings from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Marek Cozl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ludvík Filip

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní