Vliv značení mléčných produktů na spotřebitelské chování – Jarmila Helimanová
Jarmila Helimanová
Master's thesis
Vliv značení mléčných produktů na spotřebitelské chování
The Impact of Milk Products Labeling on Consumer Behaviour
Abstract:
Značení potravin je přístup založený na vzdělávání populace v oblasti výživy a zároveň se jedná o klíčový prvek poskytující základní informace o správném stravování. Někteří spotřebitelé generují velký zájem o značení potravin, jiní se o tuto oblast nezajímají. Důvodů je hned několik: nedostatek času, nedostatečná znalost informací, nadměrné množství informací, nízká důvěra nebo cizí termíny na etiketách …moreAbstract:
Food labelling is an approach based on nutrition population´s education in sustenance area and it is a key element providing basic information about right eating. Some consumers are very interested on food labeling, others are not interested in this area. The reasons no interest are lack of time, insufficient knowledge of information, a lot of information, low trust or foreign names on food labels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/117764
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Tomáš Balcar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HELIMANOVÁ, Jarmila. \textit{Vliv značení mléčných produktů na spotřebitelské chování}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Available from: https://theses.cz/id/51cmxg/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová -
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
Martin ŽÁK -
Analýza současných trendů na trhu potravin v ČR se zaměřením na zdravý životní styl.
Eva Bartůňková -
Životní styl skautů se zaměřením na rovery a rangers
Kateřina Píšová -
Focus Group v marketingovém výzkumu
Linda Brziakova